رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 111 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد وگفت: با این اقدام تعداد مبتلایان استان از مرز 1000نفر عبور کرد به تعداد1100نفر رسید.
کد خبر: ۸۳۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 04 April 2020

تابناک فارس به قل از فارس:مهرزاد لطفی  اظهارداشت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به 1100 نفر رسیده و این بیانگر آن است این دانشگاه در امر شناسایی افراد موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در 24 ساعت گذشته 4 مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون 36 نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

رییس دانشگاه بیان کرد: 340 نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 348 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

لطفی اظهار کرد: تاکنون 279 بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی افزایش شناسایی موارد جدید در استان را توسعه آزمایشگاه های تشخیص مولکولی ویروس کرونا و انجام تست های تشخیص این بیماری در بین افراد مشکوک اعلام کرد.

لطفی از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند، زیرا مهم ترین راهکار کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19، جلوگیری از مواجهه با ویروس کرونا است، همچنین با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از رسانه ملی و وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار